Customer Care & Customer Service

Klanttevredenheidsonderzoeken en opleidingsseminaries bieden een meerwaarde aan het bedrijf. Echter, onze ervaring is dat nadien vaak nieuwe behoeften ontstaan, zoals advies op het vlak van klantenzorg en van de kwaliteitsservice.

Om aan deze groeiende nood te kunnen voldoen, bieden wij onze klanten de mogelijkheid een consultancy samenwerking met ons aan te gaan. Na de analyse van de huidige situatie worden de verbeterpunten bepaald en in een actieplan vastgelegd.

Deze actiepunten worden uitgevoerd door tijdelijke verbeterteams, die samengesteld zijn uit medewerkers van verschillende afdelingen. Het project moet aanvaard én ondersteund worden door de algemene directie, zodat de slaagkansen reëel blijven. Want iedereen moet geloven in de noodzaak tot verbetering.

Het project wordt door f•ACT Consult geleid en gecoacht. Door middel van periodieke vergaderingen wordt de voortgang geëvalueerd. Door met een externe adviseur scheep te gaan, verwerft u het voordeel van een meer objectieve en niet-bevooroordeelde helikoptervisie. Bovendien gebeurt er een externe controle op de evolutie en de tussentijdse resultaten, waardoor de verbeterteams een bijkomende motivering ervaren.

Interesse?

Contacteer ons geheel vrijblijvend voor een gesprek. Elke opleiding kan aan uw wensen aangepast worden!

F-Act Consult

Bredestraat 22
B-9920 Lovendegem
info@factconsult.be
Tel. +32 (0)9 228 93 78


Disclaimer
Sitemap
Privacy & Cookie policy
(c) F-Act Consult