Customer Survey

Een onderneming die ten dienste staat van haar cliƫnteel zal er altijd moeten voor zorgen dat de producten en diensten en de bijhorende service van een hoog niveau zijn.

Dit is een voortdurende uitdaging die een aanhoudende inspanning en alertheid vereist. Tevreden klanten vormen de spil van een toekomstgerichte onderneming. Om te kunnen nagaan hoever deze inspanningen resultaten opleveren is het zonder meer nodig de appreciatie van de klanten te kennen om zodoende het strategische plan te kunnen verwezenlijken. Dit is de reden om op geregelde tijdstippen een klanttevredenheidsonderzoek (customer survey) te laten doen. De aldus verkregen informatie is van grote waarde voor uw bedrijf.

Interesse?

Contacteer ons geheel vrijblijvend voor een gesprek. Elke opleiding kan aan uw wensen aangepast worden!

F-Act Consult

Bredestraat 22
B-9920 Lovendegem
info@factconsult.be
Tel. +32 (0)9 228 93 78


Disclaimer
Sitemap
Privacy & Cookie policy
(c) F-Act Consult